Monday, March 12

Dah sudah...

1. Jam 4.04 pg. aku dh takleh nak tido. Sape suruh berjaga kemaskan blog? Chitt!
2. Pelik sebab sejak mei 2011 satu iklan tak masuk, rupanya da masalah teknikal (padan muka). Aku x aware pasal html coding... Jd duit x jalan.
3. Terkejut iklan bukan nuffnang, dh separuh jalan untuk dicashout! Tp tetap nak biarkan smpy 4 angka. (moga angan2 jadi kenyataan)
4. Blog aku ni dh mcm blog kekeluargaan sesangat. Motif sebenar aku blogging sebab suka suki n sibuk ikut peredaran zaman (aku jd blogger pd 20.08.2008) . Tahun ni masuk tahun keempat. Alhamdulillah
5. Aku tak suka mencarut dalam blog. Walaupun perasaan nak mencarut sebab melepaskan geram ru ada (skang lagi la x boleh, nanti Amani ikut!)
6. Datuk Seri Shahrizat letak jawatan dah.


K bye!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Exit 1,Bintulu,Malaysia

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..