Sunday, May 22

suka-suka #1

  • mula menulis blog dulu pun sebab suka-suka...lama kelamaan, hampir masuk tahun ketiga, jadi satu ketagihan pulak. ditambahkan lagi, bila dah tahu kita leh earns sikit demi sikit dengan pengiklanan internet..... seronok tengok "kaching" naik ..walaupun sikit demi sikit... sapa tak nak duit masyuk hanya dengan merepek-merapu syok sendiri kan?
  • kerja? so far seronok dengan keadaan sekarang, masih lagi dalam adaptasi dan percubaan... kadang-kadang benda yang buat kita stress, tak de la sesusah yang disangka... namun pengalaman akan mengajar kita seadanya..... pergaulan??? kadang-kadnag..kena pandai bawak diri... zaman menelaah dan di telaah dah jauh meninggalkan kehidupan ini... sekarang.. belajar lah menikmati hidup sehebat yang mungkin......
  • kawan??? zaman tidur sebantal, bangun dan lepak masak sesama di hujung minggu pun dah semakin jauh pergi.... ingatan dan memori memang sentiasa tersemat di hati.... kadang-kadang.. kita tak terjangka.. pertemuan yang singkat dan perkenalan yang tak selama mana, boleh menjadikan seseorang itu menjadi lebih dekat dan lebih memahami diri kita... Allah itu Maha Bijaksana.... sesungguhnya apa yang telah dia susun untuk kita adalah yang terbaik kan???
  • kewangan? ada pasang dan surutnya... semua orang...tak kira la yang paling kaya atau yang paling miskin pasti merasa saat berada di puncak dan sekali sekala akan jatuh tergadah menyembah bumikan.. yang penting..jangan libatkan orang lain...jangan susahkan orang tua kita... jangan rosakkan perhubungan indah yang telah terbina.... ;)
  • ok..skang tengah musim mengandung... so entry pun asyik cita pasal mengandung je memanjang... pastu.. entry pasal beranak...jaga anak... dan seterusnya... so nak tak nak, sapa yang terbaca, membaca atau terklik online journal sy ni.. maaf bebanyak.. sy menulis@menaip untuk kenangan peribadi....
p/s: saja merepek suka-suka... sebab MR. Hubby sangat la sesibuk sekarang, dan membuatkan tak sabar nak tunggu Llil Caliph muncul jadi teman sepermainan..... ADIOS!

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..