Wednesday, May 4

jemu???


entry ini sambungan entry putus cinta yang lepas..... (lepas tu tahun lepas punya entry da...)
  • Jemu itu wajar.
semua orang mmg patut untuk merasa JEMU... bukan tiap saat.. tapi ada ketika nya bukan?? dan ia normal untuk rasajemu.....interpretasijemu juga berbeza untuk tiap ketika... carik sendiri!!
  • Jemu itu bukan bererti harus mencari yang baru alias pengganti.
Somehow, someday, kita pasti akan rasa rindu pada sesuatu yang satu ketika dahulu pernah kita buang dan singkirkan dari hidup.....
JADI! sebelum membuat penyingkiran, fikirkan la sedalamnya niat itu adakah kita bersedia untuk melepaskan atau bersedia untuk mencari penggantinya?- hidup hanya sekali sahaja... dan mungkin tidak mahu berlaku penyesalan dalam hidup.. yang akan membuatkan kita berfikir " kalau lah dulu aku........ " atau.. "kalau dulu akku memilih...".- lebih parah lagi kalau ia adalah soal C.I.N.T.A


  • Jemu itu biasa, tapi cinta itu luar biasa
Mana ada manusia yang suka melakukan perkara yang menjadi kebenciannya.... pasti ada rasa sayang dan cinta kan???- buat siapakah???? atau cinta diri sendiri???

So, If u love something or someone.. Even u feel bored with it.. U still need to remember the comitment. Don’t give up to do your best then GOD will do the rest ;)

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..