kehidupan

by - 8:34 PM

aku rasa macam dah mula adapt dengan suasana krja di seksyen pusat sumber jabatan peguam negara.... nak di katakan sangat seronok.. amat jauh sekali... mun senarionya berbeza andai ketuanya sekepala....

tapi yalah kan.... setiap orang mempunyai cara yang terendiri untuk mentadbir org bawah nya.... selang sehari dari sekarang, adik bongsu perempuan kami akan melangsungkan perkahwinannya... sayang au tidak dapat turut serta untuk majlis akadnya. namun bersyuur ku pada Tuhan kerna dapat balik jua pada hari bahagia Norlisa Haji Basri

apa lagi kisah boleh ku konsikan disini. untuk menjadi blogger teggar amat sukar juga rasanya, perlu kreatif dan rajin. macam aku ni... ikot mood je...... hehehe lagi pun bukan ada apa yang hendak ku konsikan.....

You May Also Like

2 comments

  1. sue...mash active ber blog ktk ooo...kmk lmk ada dah xda aktif kan blog...maok stat balit lah..kedung ati ku kecewa tok..maok bercinta n bermesra ngan blog jak lah pstok...huhuhu..

    ReplyDelete
  2. yah! sik ku cayak ko ya putus kecewa deng eh.. hehehe

    ReplyDelete

thanks for ur time dear..

Follow My Instagram