Friday, June 11

iklan di tarik!

  • wa! sakitnya ati aku.. sebab dah lama tak memblogging aku punya blog dah takde iklan ... mana nak masyuk duit... huhuh sedih ni... 
  • tak dapat update regularly sebab hp sony aku rosak... so nak tak nak... tunggu la dapat smartphone baru masyuk! ini pun tgh menunggu green lite dari mrs. sue.. hehehehe
  • keje? macam biasa... nothing special to share here... staff gomen mesti tahu kan apa tugas rutin yang kena di lakukan .. kalo ada even baru saja rutin tugas akan berubah...
  • lagi sembilan hari dari sekarang, abang ipar aku merangkap abang long mrs. sue akan melangsungkan perkahwinan. bulan ni murah rezki aku.. asyik balik sarawak then dapat jumpa mrS. sUE.. SONOKNYE....;P
  • planning for future??? ntah la... tak tau lagi... tp for holiday... mrs. Sue kata proceed.. hehehe seronoknya...... tak sabar makkkkkkk!;p
  • kawan2??? aku rindu sangat nak gurau senda ngn mereka semua... terutamanya yang lima tahun study ngn aku peringkat diploma n ijazah... geng aku primary n secondary.. bukan aku tak rindu.. tapi kita seakan makin jauh kan????
  • dahla.. aku tak de gambar nak share sini... see u soon... lepas ni sambun gnak potong bookmar untuk program kanak-kanak tempat aku

1 comment:

  1. kmk sedeh bah sue..tragis glak hdup kmk tok eh...huhuuh...ktk tauk x time tok kmk rasa nak peluk ktk jak eh...rasa sakit glak kmk time tok...

    ReplyDelete

thanks for ur time dear..