by - 3:47 PM

wa!!!!.. it's been a long time i'm not visiting this little small blog... oiits... speaking london pulak dah....
kecian ngn schikong... lama dah aku tak tukarkan baju engkau kan... dua menjak semenjak ni... aku mmg dah takda mood melayan ko schikong... maafla... impian n niat nak jaddi blogger tegar tu terputus di tengah jalan... cewah....

takpe.. dengan azam dan semangat yang kukuh dan kuat... akan aku pastikan ko akan hidup selagi hayat ku di kandung badan schikong....

uhm... dah pernah aku cakapkan... aku dah bertugas di tempat baru.. my komen?? too early toooo share n to complaint here... adapting myself here are not to though... kerja akan jadi seronok jika persekitaran nya memberikan ketenangan n keriangan dalam diri kita....

sedih??? hari 2 aku sedih... nasib baik opis n balik umah sewa aku tak menemui manusia yang tak menghargai kehidupan... kalo tak.. dah bengkak mata aku ni mencucurkan airmata... hahahaha

k lah.. nanti aku smbung lagi.. tgh try hilangkan mengantuk actually.. da schikong...

You May Also Like

0 comments

thanks for ur time dear..

Follow My Instagram