Friday, April 16

Angin Gajet Datang lagi.....

aku dah ketagih balik dah nak tukar2 phone ni.... hehehe dalam setahun adalah 2 kali kot.. itu pun kalo mood aku mmg dah serasi dengan menatang tu....ap yang baiknya aku ni... handphone lama2 aku tak de nya aku nak lego camtu je kat pajak gadai ke apa... kompom aku g jual kat kakak2 and adik2... hehehe so balik modal la jugak...;)

before aku nak cite target aku setrusnya.... nak share la kan apa yang pernah aku ada sebelom ini..... jeng jeng jeng.....

(tengok gambar je ek... malas nak explain memanjang.. mesti ramai yang tahu model apa...)
*aku beli yang biasa-biasa je.....

ini lah hanset pertama aku... kira paling advance lah zaman kemunculannya........ masih dalam simpanan mak aku... hehehe

ini juga antara henset advance sezaman dengan nya... antara hanset pertama yang berkaler.....

ini henset paling lama dalam genggaman aku... satu tahun setengah... sayang sangat ngn henset ni... jatuh bertingkat2 pun masih hidup lagi sampai skang.. aku let go kat kakak aku...

ngage.... henset leh main game seseonoknya..... bukan aku beli... tapi boyfren (merangkap mr HUbby..) aku punya juga la kan???.....
dahtu aku bosan plak ngn nokia... aku tukar plak ke versi sony erricson.......

henset paling sngkat aku beli... kalo leh. 10 minit lepas bayar kat cina hanpon tu, aku nak jual balik.... namun apa daya.. dah tak terdaya lagi.... aku guna dalam 4-5 bulan camtu je.. dahtu jual kat adik bongsu aku....

inilah henset aku skang..... setakat ini.. lepas ni siap la ko.. aku dah tak pandang lagi dah....;p

p/s: pasni aku tak nak pakai sony ericson lagi dah...... nyesol!

2 comments:

  1. wahhh...mun aku lam 5 tahun pun blom pasti gik aku nak tukar henfon baru..haha..bah berik lah sigek untuk aku eh..

    ReplyDelete
  2. hehehe... ne tauk eh.. payah juak jadi antu gajet tok...

    ReplyDelete

thanks for ur time dear..