Thursday, March 18

lama aku cuti rehat kali ini... 7 hari... sangat malas n tidak mahu rasanya kembali ke sana.... namun,, sudah di takdirkan periuk nasi ku harus di tanak di sana.... moga Tuhan mempermudahkan perjalanan hidup kami berdua...

sepanjang percutian kali ini, seakan kami baru saja di nikahkan.. kendian di raikan dalam satu majlis yang ku ira meriah bagi pasangan yang dah 3 bulan mendirikan umah tangga.. terima kasih buat keluarga sebelah hubby ku, majlis itu amat bermakna buat kami.... buat damily ku yang turun dari bandaraya miri... ILOVE U ALL!!!!!

di sini juga aku menggunakan sepnuhnya masa mencari laksa sarawak semahunya aku. hampir setiap gerai dan restoran yang kami pergi, menu yang kami minta ialah laksa sarawak... MISS KUCHING SO MUCH!

SAAT BERADA di bandaraya kuching... perjalanan masa seakan berlalu terlalu cepat... seperti berada di sana hanya untuk 24 jam sahaja..sedangkan dikira secara fizikalnya... kami di sana selama 7 hari 6 malam...PELIK bukan.... saat bertemu teman seperjuangan lama... hati ini rasa terharu sekali... persahabatan kami berlanjutan juga... walau pun masa dan tempat memisahkan kami... adat lah dalam persahabatan.. tidak semua kenangan kita bersama indah kan??

meninggalkan bandaraya kuching membuatkan kami mula menyedari... perjalanan hidup haruslah di iringi dengan matlmat dan tujuan... mungkin ada yang pelik akan kenyataan ini.... namun biarlah kami sahaja yang tahu apa ia... ;)

sekali di sini..ku berikan lagi deretan gambar yang ku tangkap di sepanjang percutian kali ini...


3 comments:

thanks for ur time dear..