Tuesday, March 2

destinasi seterusnya KUCHING! YEA!!! lama sungguh dah melawat bandaraya ibu negeri sarawak tanahairku itu.... rasanya dalam 5 bulan lebih kot tak pergi... last pergi hari raya 2009..tu pun 2 ari je.... jgn tak tunjuk muka raya kat kuching... tak sempat pun nak tgk pembangunan di kuching tu sepenuhnya.... hope balik ni leh la jenjalan....

yang tak bestnya ni... gaji aku tak masyuk lagi... huhuuhuhhuu mana cukup babe satu akaun je ada nak bawak merantau ke destinasi lain.... hope ada rezki naik pelamin la plak.... heheheh ada la jugak sebarang -barang yang leh aku capai n bayo...hehehehe

nak balik ni buat aku xcited nak makan laksa sarawak, mi kolok special...perghhh... meliur ok.... buat perhatian suma... mi kolok sarawak di kuching are different ngn apa yang ada di bandar2 lain sekitar sarawak.... macam mana ekk nak explain... nanti aku buka satu post cite pasal mi kolok je.... hehehhee

k lah... dua 3 post ni aku malas nak upload gambo... nanti rajin aku upload....

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..