Sunday, March 7

blogging mode!

# tgh blogging mode sekarang, so diharapkan line digi kali ini tidak mengecewakan aku... sebelum itu.. aku nak komplen di sini... even aku dah bayar rm98 permonth for celcom broadband punyer plan.... aku tak dapat kepuasan berinternet yang aku mahu di sini... sangat menyakitkan hati ok.....

# aku nak syer apa aku buat time cuti maulidur rasul aritu.... i'm having fun with my love 1... sapa lagi kalo bukan MR. Hubyy...;)

# tiba di bintulu pukul 2.30 petang.. penerbangan aku dari kuala lumpur bersama malaysia airlines system lambat 30 minit dari jadual asal....risau jugak tak sempat bagitahu hubby yang flght tertunda..cos dah dalam plane.. nak on hp pun tak berani.....

#then petang tu....sampai je aku di hadapan mr.Hubby... ktrang ronda bintulu...  tak tahu pa yang menyebabkan bandar bintulu ini membosankan... sedangkan sumbangan dasar perut bumi dari bandar ini mungkin yang terbanyak hasilnya untuk pembangunan negara... sungguh mengecewakan.... bosan pusing keliling... then we decided to find the best hotel to have our honeymoon! yeay! hehehe sebab apa saya kata honeymoon?? coz for me as i mentioned earlier in previous post.... honeymoon ialah berduaan bersama pasangan yang sah menikmati alam semulajdi, persekitaran berdua di mana2 sahaja

#hari kedua di sini, i joined my hubby ke kampung penan muslim, bintulu. petronas menunaikan tanggujawab sosial mereka di sani. sebuah rumah baru di berikan kepada seorang ibu tunggal yang mempunyai 2 cahaya mata. salah seorang dari anaknya cacat. ketia ini, terasa rendah diri plak. rupanyaada lagi insan yang lebih susah dak merana. after the ceremony... both of us start our jorny to miri.. my great hometown....next post aku upload ekkk....

# my 3rdday??? nak cakap ke???takpelah.. cuaca panas ... malas la nak cyer.. hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..