by - 1:51 PM

Hari ke-4 (14/12/2009)



  • wah! hari ke-4.. dah menulis balik perjalanan bercuti ni... baru perasan yang kami berlama-lamaan di KK... weee! nanti bila la nak datang lagi...
  • satu yang nak di kongsikan... kami datang kali ini dengan berbekalkan bajet yg benar2 limited... tidak la sehendaknya akku boleh berbelanja sepuas-puas nafsu.... al mak-lum sahaja lah seusai majlis yg menggunakan bajet sendiri sepnuhnya... namun kepuasan bercuti itu tetap ada
  • malas nak tulis panjang... layan gambar je ek..
  • sedikit info ke pualau tunku abdul rahman:
    • mengandungi beberapa gugusan pulau... pelancong boleh memilih hendak ke mana2 pulau yg di kehendaki. tambang pergi balik rm17 seorang
    • cukai jeti rm6 seorang... kendian cukai pulai rm3 seorang.. aku tak paham kenapa ada banyak sangat cukai
    • sewa life jacket n peralatan snorkeling ialah rm20 keduanya. seandainya menyewa dari jeti... tiada deposit di perlukan. tetapi.. bagi yang menyewa peralatan di pulau... anda akan diminta menyediakan deposit sebelum brang diberikan.....
    • coral sangat cantik... ikan ta yah cakap..aku mmg hantu ikan...(bukan pemakan ikan okey!?)
    • bawak la habuk roti sendiri.... makanan better la bawak bekal dari awal.. kerana kedai2 makanan di pulau amat la terhad hidangannya... kemahalan barangan di jual? tidak la menceki darah... masih boleh diterima...;)

You May Also Like

2 comments

  1. Hye..dah pi honeymoon yea..sonok nyer.Saya jerk lum berkesempatan nk pi lagi..Btw Selamat pengantin Baru..Semoga kekal hingga akhir hayat...

    ReplyDelete
  2. suri, selamat pengantin baru.. semoga berbahagia dunia akhirat..

    baruk dapat komen kat blog kitak.. ria sik pat komen..

    anyway.. sabah nang best... hheheheheh

    ReplyDelete

thanks for ur time dear..

NEWSLETTER

Follow My Instagram