Tuesday, January 19

malasku....

susah nak cakap.. bila hati jadi 2 3 nak pergi.... tawaran datang hanya sekali.... antara pergi or carik arr kerja lain... kalo aku masih bujang.. aku tak teragak-agak nak pergi....Ya ALLAH berikan la aku petunjuk lagi... sesungguhnya sesalan ku tidak mengikut petunjuk yang kau berikan dulu belum hilang lagi ketika ini....... namun apa yang boleh aku katakan semuanya akan ada hikmah di setiap kejadian-MU

aku rasa nak buat something yang lain lagi... tp ada ketika perasaan malas itu datang dengan tiba2..kadang-kadang bukan malas... tapi semangat dan keyakinan ku itu hanya datang bagai angin yang lalu... menghembus di petang hari..hehehehe

dahla.. tiada apa ku nak coretkan di dadamu schikong forever... tunggu la mood ceria ku datang balit...

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..