Wednesday, December 30



Hari Pertama
11/12/2009
  • kami tiba di Kota kinabalu jam 5 petang. terus menuju ke tang Dynasty Park Hotel.... hotel yang mmg menjadi kegemaran kami sefamily jika bermalam di sabah
  • sampai je bilik.... hehehe apa lagi... tidoorrrrr.... after penat travel satu hari dari miri.... berjam-jam menunggu di sempadan dan feri... ini lah saat yang di nanti-nanti....TIDORR.......;) 
    Hari Kedua 12/12/2009
  • target ke gunung kinabalu tercapai! even sesat for 1 n half hour, smpai juga ke kundasang
  • berangkat jam 9 pagi dari otel... pusing punya pusing.. last2 ty kat makcik di stesen petronas... berjaya juga smpy... even aku dah siap print maps dari google earths, tp tak sama routenya.
  • KOmen aku: Sangat2 sesuai untuk honeymoon! bagi pasangan yang sukakan kedamaian and alam sekitar dan bagi mereka yg memang benar2 mahukan kedamaian n kesunyian... hehe
  • tp kalo aku... balik hari je la... tak leh la aku tido sini... my life is not more to nature... aku kena tgk bangunan tinggi2.. nak tgk shopping complex... tak nak tgk bunga2.. daun2... sejuk2... hehehe
  •  
  • antara tempat menarik di sini"
    • Kinabalu Heritage Park 
    • Kundasang War Memorial
    • Strawberry Garden
    • Hotspring
    • On d way ke sini akan nampak jambatan tamparuli .... tapi aku tak berkenan nak gambar kat jambatan ni... tak tahu asal jambatan ni gamer lagi dari aku.. hehehe











    • kami beredar dari kundasang dalam jam 4 petang... masuk KK pusing2 lagi.... than ternampak la satu bumbung besar tertulis "SELERA KAMPUNG AIR SEAFOOD COURT...... Wah! aku suka..... suka.... sukaaaaaa
    • malam ni terus kitrang ke tempat tersbut..mula2 agak was2 jugak... yelah.. dah kat papan tanda kedai tu gambar tiger beer.....  dahtu tiba2 tulis "SERVE NO PORK"... ek.... than.. tgk2 ada family islam tgh duduk makan2.. than datang lagi satu or 2 family dari brunei plak.. so yain la tempat tersebut leh duduk makan2....
    • aku apala lagi... gambar di bawah akan ceritakan..... hehehe org lalu lalang tgk kt 2 orang makan.... nampak am pelik jerrr.. yelah..trang upanya order makanan dapat makan satu family 5 orang. dah terbiasa kan order camtu kat mana2... tp kat sabah ni.. seafood dia btol2 murah and fresh!!!!


    No comments:

    Post a Comment

    thanks for ur time dear..