honeymoon....

by - 5:15 PM

wah!!! dah tinggal 2 bulan 3 hari lagi... akan melangkah setapak ke alam baru... dah sedia ka blum diriku ini?? aku rasa macam ada kelainan dah wujud dalam hubungan aku and Mr.T... kadang2 rasa macam romantik sangat-sangat... sampy nak letak fon pun leh mengeluarkan air mata.... kadang-kadang.. benda kecik yang tak pernah jadi isu.. leh menjadi punca pergaduhan terBESAR.. hehe (alhamdulillah... kami tak pernah gaduh lebig dari 24jam.. kompom salah sorang akan cool dulu).....namun tetap aku bersyukur dengan Tuhan . perjalanan persiapan majlis berjalan lancar..even macam semua menda diselesaikan last minit..... tp dalam kerancakkan menghampiri hari bahagia, Kak Edot ipar Mr.T pergi meninggalkan kami selamanya.... mungkin seakan tahu beliau akan pergi, beliau telah memberi hadiah perkahwinan lebih awal..... Terima Kasih kak Edot... belum sempat gik kmk kenal kitak lebih rapat ngn ktk... AlFatihah....





tajuk honeymoon.. tapi celoteh benda lain... merepek bah sue ni... cadangan asal akan berbulan madu ke Bali... namun, atas sebab2 yg memang tidak dapat di selesaikan... lokasi honeymoon bertukar.... hehe tempatnya.. nanti lah... dah pergi baru tempek gambo kat sini.... walaubagaimanapun.. Bali tetap WAJIB di kunjungi kan By??? next year Insyaallah.. for our 1st anniversary.. insyaAllah umur panjang murah rezeki... Amin





bercakap kisah honeymoon... berlegar-legar lam kepala otakku ini.. apa lah seronoknya honeymoon ya?? adakah perlu setiap pasangan pengantin baru mesti g Honeymoon?? kalo tak pergi???? eceececeeehhhhhhhh..........





tp ada 1 place yg memang aku teringin sangat nak pergi.. murah rezeki sampai la kami berdua ke sana... masa dan ketika nya saja entah bila......












2

You May Also Like

0 comments

thanks for ur time dear..

NEWSLETTER

Follow My Instagram