Thursday, September 3

setahun!!

wow!!! i just realized that my blog was alive for a year!!!! congratulation me!! feeling great when i noticed that this blog are 1 years old... macam tak percaya.. aku perasan pun time tengah edit the suka-duka column.. hehe kecian...

since a year.. rasanya nak guna language yang lebih di fahami and dpt dibaca oleh semua.... not only in sarawakian language... dalam hati ada jugak terdetik to write in english... but, uhmm.. i writting here is for fun... to express my feeling... not to publishing my self.. so better i write on my own style...

after raya, blog ni confirm akan menjadi medan coretan perjalanan majlis perkahwinan kami... Mr.T the most excited man now.. sabar by... we have to do one by one.. hope semuanya akan berjalan dengan lancar..amin

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..