Thursday, September 3

Happy Birthday sayang

today my fiancee birthday... since him dah bagi the best present ever 4 me this year..so i have to "have to" give the best i ever give too.. but i'm still thinking wat kind of present should i give to him.... bila aku tanya.. confirm lah jawapan nya : " ala.. present ya just a physical things... just give me ur highest level of love....".. syahdu tk ?? for me, his the best ever partner i can found till my end...
dah la last nite tertido till tak sedar pukul 12 tgh malam.... his waitng me to call him till that time.. n i'm sleeping like a baby...;p so sowie my dear..promise lenkali Ney tak buat lagi keh... after googling... dapatla sikit idea apa nak bagi kat Mr.T tahun ni....

leh letak lam keta as accessories.... uhm........ By .. sandal by pakai ya namapak lusuh dah....better i change it 4 u heheor..... the 3rd option pun macam menarik..since we slalu traveling.. boleh la kumpul kunci pintu hotel... uhm.. lagipun kita lum ada card holder kan By?? (hadiah yang aku pilih macam semuanya ada kepentingan untuk kegunaan aku sendiri.. hehe)
tunggu la dah balik miri shopping to find those things....






No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..