Tuesday, August 26

something to read....

Rahsia Punggung…Yg Mana Satu Anda??
(”,) Nobody’s Perfect (”,) **
Punggung dan paha merupakan pusat segala pergerakan badan. Iamenentukancara kita bergerak memajukan diri kita dalam kehidupan.Terdapat 5 bentukpunggung dan paha iaitu seimbang, bulat, rata, besardan tinggi. *Yang manasatu anda?? *
*1. Seimbang *
Paha dan punggungnya seimbang.Tidak terlalu besar.Tidak terlalu kecil. Tidakterlalu bulat. Tidak terlalu rata. Pemiliknya dikatakan seorang yang tenangdan pemurah.Bakal ibu dan bapa yang baik. Seorang ibu yang sangatpenyayang.Seorang bapa yang jelas pemikiran ke mana hala tuju keluarganyadansangat berjaya dalam kerjayanya. Perjalanan hidup teratur tanpabanyakmasalah dan stabil.
*2. Bulat *
Individu yang mempunyai punggung yang bulat adalah seseorang yang berjiwakental, idealistik,periang, sentiasa bersemangat, pandai mengawalperbelanjaan, suka bersosiol dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja. Kuatmengharungisegala cabaran hidup sama ada cabaran yang baik atau yang buruk.
*3. Tinggi *
Punggung tinggi ke atas. Orang ini dikatakan mempunyai daya seks yangsangattinggi. Sangat disukai ramai. Tidak kisah dengan kata-katanegatiforang lain. Hatinya tidak mudah sen siti f dengan kata-katayangdiluahkan orang lain. Suka berseronok. Orang ini suka membuatsesuatumengikut hati dan perasaan bukan fikiran menyebabkannya sukarmendapatstatus tinggi dalam masyarakat.
*4. Besar *
Pemilik punggungbesar dan paha besar seorang yang romantik. Subur. Sihat.Penuh rasacinta. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita.Ceria,pemurah dan bijak menguruskan kewangan. Baginya tidak adayangmustahil. Segalanya boleh diatasi. Jenis ‘no problem’. Sentiasamengukurkejayaan diri dengan jumlah harta dan wang yang mampudikumpulkan.
*5. Rata *
Punggungnya rata atau hampir samarata dengan badan. Ia melambangkan empunyadiri yang lurus, bijak danterlalu idealistik. Tidak pandai mencari peluangberniaga. Jikaperempuan, ia dikatakan tidak subur dan tidak mempunyai anaklebih darisatu. Tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas.Terlaluberserah kepada keadaan tanpa ada insiatif untuk memajukan diri.

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..