AlaM PertUnAngAN

by - 4:51 PM

BETOL KOT....

TIME BERTUNANG:

  • Emosi diri yang tidak terkawal. Kalo tunang aku lambat jer reply msg.. mula la aKu nak marah2

TIME BERTUNANG:

  • Duit..duit.. duit... asyik2 tidak dapat menyimpan duit. Duit ntah dibelanja ke mana. bile la nak kahwin.. huhuhu

TIME BERTUNANG

  • Hal perkahwinan. aKu nak wat sesimple yang boleh... tunang aKu lak tak setuju.. kena heboh kan sperlu mungkin.. membazir arr aKu rs....

TIME BERTUNANG

  • Tak ready lagi... tb2 rasa lom masa nyer nak pikl tanggungjawab yg berat tu.. huhu msh lagi nak dudk bwk ketiak ibu...

TIME BERTUNANG

  • The 3rd person... dah bertunang ni adelah plak offer2 yang tak patut.. b4 ni takder la pulok...huuhuhu

tapi bagi aKu, walau ape pun dugaannya.. yg penting diri sendiri... jgn la sampy terikut dengn godaan syaitan yg tak ndak umat Nabi Muhammad ni berkembang dengan cara yang halal dan diredhai ALLAH SWT...

You May Also Like

0 comments

thanks for ur time dear..

NEWSLETTER

Follow My Instagram