7TH

by - 3:00 PM

dalam banyak2 nombor.. aku suka nombor 7. dari kecik smpai sekarang aku mmg suka nombor 7. ari ni, 5 july 2010.. genap la 7 bulan usia perkahwinan kami.... dan  hingga ke hari ini juga, kami masih lagi tidak sebumbung. di pisahkan dengan laut cina selatan....

dan saban hari hingga ke hari ini... masing2 masih menjalani hidup bersendirian lagi... entah kan sampai bila, hanya masa dan takdir lah yang akan menentukan segalanya. dan kami selesa buat masa ini....;)

aku jugak suka nombor 7. sebab kami memulakan hari bersejarah men"declare"kan yang hati kami satu pada 7hb februari 2004. dan tak siapa pun perasan akan ketika itu... hehehe

selain itu juga, nombor 7 sangat bermakna kerna dalam tarikh lahir mrs Wan ada anagka tersebut.. hehehe (berat sebelah la nampaknya.) nombor 7 jugak banyak di pakai oleh pemain2 ternama dunia. terutamanya dalam arena bola sepak..... NAK CONTOH?




My Dear Loves.


When you make me laugh

There are moments when you drive me mad

There are seconds when I see the light

Though many times you made me cry
There’s something you don’t understand

I want to be your man
Nothing to lose

Your love to win

Hoping so bad that you’ll let me in
I’m at your feet

Waiting for you

I’ve got time and nothing to lose
There are times when I believe in you

These moments when I feel close to you

There are times I think that I am yours

Though many times I feel unsure
There’s something you don’t understand

I want to be your man

Nothing to lose

Your love to win

Hoping so bad that you’ll let me in
I’m at your feet

Waiting for you

I’ve got time and nothing to lose
I’ll always be around you

Keep an eye on you

Cos my patience is strong

And I won’t let you run

Cos you are the only one
Nothing to lose

Your love to win

Hoping so bad that you’ll let me in
I’m at your feet

Waiting for you

I’ve got time and nothing
But even though the

Cold from your still beatingnd even though the cold in your eyesmakes me freeze all the

Time

You May Also Like

0 comments

thanks for ur time dear..

NEWSLETTER

Follow My Instagram