Friday, July 16

25 painless ways to save ur money.

dalam jabatan aku, adalah menjadi satu keperluan untuk masuk APEL. satu platform yang disediakan untuk kakitangan jabatan menimba ilmu pengetahuan luar dari bidang tugas masing2. dalam melayari APEL, aku pun terjumpa lah satu e-book berkaitan dengan kewangan. butiran ebook ini adalah seperti di bawah;

1,001 Ways to Save, Grow, and Invest Your Money
Author: Rye, David E.
Publication: Franklin Lakes, NJ The Career Press, 1999.
Product ID: 25008
eBook ISBN: 9780585212326
ISBN: 9781564144041
Subject: Finance, Personal.
Saving and investment.
Home economics--Accounting.
Retirement--Planning.
Language: English
dalam e-books ni ada beberapa chapter. so kena la search sendiri untuk bacaan sendiri ok... paling aku tertarik ialah berkenaan dengan 25 cara menyakitkan untuk membuat simpanan. kenapa dikatakan painless... sebab mmg memerlukan ketahanan fizikal dan mental untuk membuatkannya menjadi satu kenyataan... hehehe. takleh nak copy paste.. so aku dengan rajin nya buat print screen untuk rujukan semua... ;)



Amacam? boleh buat tak?? setengah dari ni aku dah pernah buat.. n ianya berhasil! seronok tgk saving bertambah saban bulan.. n hujung tahun boleh habiskan.. opssss!

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..