opening story

by - 1:00 PM




tajuk nak juga bahasa omputih. entry pertama untuk tahun baru, ada azam kah tahun ni?? rasanya macam takde... eh ada.. satu! nak cukupkan 2 tahun tempoh penyusuan Sharifah Ameera Amani bin Wan Hasburllah. Amin, lagi 6 bulan untuk sampai tempoh.


skang cik kak tu dah semakin pintar dan bijak pulak.. tak lama lagi kalo dah pandai cakap, maknya ni kompom akan jadi kamus dan National Discovery bergerak.... tp keseronokkan membesarkan anak adalah sangat tak terhingga rasanya.. lagi-lagi bila tetiba hati jahat berjaya buat mak ni jadi mulut jahat, ada paham??? hehehe tak paham sudah...;p

untuk tahun 2013 ni, mummy dan daddy mmg kena kerja kuat.. eh yg kerja kuat daddy.. sebab mummy nak kerja kuat camne... sebb gaji maintain je sepanjang tahun .. nak OT tak leh.. so daddy kerja kuat..;p tp mummy leh membantu dari belakang untuk belajat kurangkan bershopping menda "BERFAEDAH" tahun ni, kurangkan verangan nak bercuti sakan hokey... ala kadar sekadar nak melepaskan penat kerja ok lah kot.

InsyaAllah rumah yang beli tahun lepas complete bulan July.. tp itu estimate je... tak termasuk nak dapat kan CF semua... plus belanja nak masuk rumah lagi.... dan mungkinkan pindah in 2014?? we wait n see rezeki macam mana.....

k done! selamat tahun baru.. semoga lebih baik dari tahun lepas dan berjaya menjadi insan yang TAAT suruhan Yang Maha Esa... amin

You May Also Like

0 comments

thanks for ur time dear..

NEWSLETTER

Follow My Instagram