Catatan 2.17 pagi

by - 2:29 AM

Lama nak pikiaq tajuk... Jam 2.17 pagi aiiih maknya ni nak menulis.... Saat ide@ideanya datang... Nak tak nak buat lah kan...

Saja nak membebel sendiri di sini... Andai ada terasa hati... Maaf, ini nukilan peribadi......

1. Kadang kita minat sesuatu benda, bukan sebab kepercayaan atas kebiasaan. Contoh- beli loket Tulisan cina bertulis (kebahagiaan/percintaan). Menurut kepercayaan cina ianya kalo dipakai akan membawa maksud tersebut. Halo! Kalo og Islam dh minat. N kelihatan kiut bila pakai, dan membelinya tanpa maksud apa-apa.. InsyaAllah iman, akidahnya masih terjaga sayang oiii.....

2. Kadang-kadang, apabila kita merasakan terlampau banyak dh nikmat dikecapi, jangan sekali-kali bangga diri. Ingatlah mati itu pasti...... Jangan selalunya nak menyakiti mahupun merendahkan diri og lain... Masing-masing akan nampak kekurangannya....

3. Sudah-sudahlah bercakap tp isinya tak ada.... Sudah -sudahlah mengata tp mengata dirinya sendiri.....

4. Dah la Surie... P tido sekarang...

Salam......




p/s: belinya tahun lepas, tp rezeki kami dpt pergi time LIMA 2013 berlangsung.. Tak tahu pun pada tarikh tu. All booking done! Counting.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

You May Also Like

0 comments

thanks for ur time dear..

NEWSLETTER

Follow My Instagram