Thursday, September 30

photoshop, kreativiti, teknologi

pernah gunakan photoshop tak? i mean adobe photoshop tak kira la Version cs1 ke, 2 ke, 5 ke... asal photoshop. first time aku masuk kelas design, aku diperkenalkan dengan adobe photoshop. dan aku masih ingat hingga kini, masuk kelas tu, belajar bulat2 dengan manual atau hasil usaha sendiri. search la dimana2... pensyarah aku tugas dia bagi markah je kasi kitrang lulus... oppps... sensitif ok isu ni.. terima kasih la puan mendidik saya menjadi sebegini sekarang..... ;)

terjumpa satu web yang sangat-sangat menarik bagi aku yang mmg gilakan apa2 yang sebegini lagi2 berkaitan dengan graphic dan kreativiti walaupun aku ni taklah kreatif sangat... kalau nak tengok lebih lagi click je sini. antara gambar yang menarik perhatian aku:

hehehe..kentucky Fried Chick!



opps!

comey kan.. hehehe


haha..try la buat pemimpin negara kita gini, sah2 ko kena buang negara ;p

angel the pirates


kalo gantung kat ruang tamu mmg cantik. klasik!

No comments:

Post a Comment

thanks for ur time dear..