18 Ramadhan sudah....

by - 2:50 PM

Salam Ramadhan semua... dah masuk pertengahan Ramadhan... blog terbengkalai... sebab banyak urusan plus takde masa nak mencoret disini.. sesungguhpun pakai iphong.. tetap jugak malas nak berbloging secara tegar...

catatan tertunggak:
1. Amani dah setahun! dan setahun jugak maknya ni dah menyusukannya.. alhamdulillah takde masalah besar sepanjang tempoh penyusuan itu.. dan dengan harapan berlarutan hingga cukup tempoh penyusuan seperti dalam Al- quran. Amin
2. Sepanjang berpuasa, Alhamdulillah takde masalah nak menysukan atau nak mengepam stok susu bekal Amani. jumlah nya tetap sama.. tiada berubah walaupun seharian tak makan apa-apa..s esungguhnya besar Kekuasaan Allah. setiap insan di muka bumi ada rezeki masing-masing
3. Kat opis? kitrang dah shooting Raya 2012. jom enjoyss gambar...

















You May Also Like

2 comments

  1. sue, dh setahun owh amani. happy belated birthday to amani.
    ya la sue, kmk pun xlmk gik genap 2 tahun, hehehehe..sama2 bjuang utk lengkapkannya.
    raya cne ktk taun tk???

    ReplyDelete
    Replies
    1. siti.. kmk tiap tahun raya miri n kuching. hehe bezanya.. tahun tok raya pertama di miri.. sebab tahun lepas dah raya pertama di kuching... ktk

      Delete

thanks for ur time dear..

Follow My Instagram